AKU ADALAH AKU...9W2 NZS ...ya Allah permudah kan lah segala urusan hamba mu ini...kuat kan lh daya ingatan ku..lapangkan lh dada ku utk menimba dan mencari ilmu pengetahuan....NAEIM73.BLOGSPOT.COM

Sunday, November 21, 2010

ALL OUT OF LOVE






Saya terbaring sendirian bersama telefon di kepala saya
Memikirkan  awak hingga ianya menyakitkan
Saya tahu awak tergurik juga tetapi apa yang kita boleh lakukan
Tersiksa dan hancur berkecai
Saya berharap saya dapat membawa senyuman awak dalah hati saya
Demi masa
Bila mana hidup saya terasa sangat rendah
Ia menjadikan saya percaya apa yang hari esok mampu bawakan
Bila mana hari ini saya tidak tahu apa-apa ,tidak tahu apa-apa
Saya sepenuhnya mencintai awak
Saya tahu telah mempercayaibuat masa yang lama
Saya sepenuhnya mencintai
Siapa saya tanpa awak
Saya tidak boleh menjadi lewatuntuk mengatakan bahawa saya telah salah
Saya mahu awak kembali semula dan membawa saya pulang
Pergi daripada kesepian malam  yang berpanjangan
Saya menghampiri awak
Adakah awak merasainya
Adakah perasaan ini seakan-akan benar
Dan apakah yang awak katakana jika saya memangil awak sekarang
Dan katakana saya tidak mampu bertahan
Tiada jalan mudah
Ia menjadi semakin sekar hari demi hari
Tolong cintai saya atau saya akan pergi
Apa yang awak fikirknan
Apa yang awak fikirkan
Apa yang awak fikirkan
Apa yang awak fikirkan…..


AKU ADALAH AKU

No comments:

Post a Comment