AKU ADALAH AKU...9W2 NZS ...ya Allah permudah kan lah segala urusan hamba mu ini...kuat kan lh daya ingatan ku..lapangkan lh dada ku utk menimba dan mencari ilmu pengetahuan....NAEIM73.BLOGSPOT.COM

Saturday, July 9, 2011

Perkhemahan Perdana Kadet Remaja sekolah Peringkat Kebangsaan 2011

Perkhemahan Perdana Kadet Remaja sekolah Peringkat Kebangsaan 2011 yg di adakan di pusat kokurikulum jabatan pelajaran P.Pinang.....perkhemahan 2 di sertai seramai 1300 lebih peserta seluruh negeri....ak mewakili kontinjen pahang....33 putera...33puteri......sblom ke kem 2 KrS pahang wt latihan pusat di Pusat ko Bera....mse latihan pusat mmg letih parok....hahahaha.....nsib baek 2 hri je.....tp 2 hri mcam 1 mggu....jadual padat....latihan kawat x kira mase,keadaan.....x thu nk kongsikan kegembiraan kt peneng....kwn2 baek2 belake....x kire laki or pompuan.....smua baek.....tgk lh pic2 mse kt sne...terbaekkkk



aku adalah aku



bertolak ke peneng...jam 9.00 dari bera..


Pahang



menyiapkn gerbang....



di stesen feri...hahah


atas feri...


sampai dh peneng


teringat kt mak ayah...huhuhu


kwn2...


tuan amir,tuan afendi,tuan hazril
makasih tuan


hahaha...smua x penag jumpe taman permainan


tinggal kenangan


bersama uniform


di hri majlis penutup..


hahahaa


Tabik


ulang tahun KRS ke 16..


padang kota


bila bom berbunyi...terap smua!!hahaha


senaman pagi

lepas kawat


sian mmbe...hahaha


kasut kawat...


gambaran gerbang x siap lg...


gerbang dh siap...


ni!!!faham???


bersama rakan di tol masuk hahaha


aku adalah aku


tepi khemah ku...


hahahaha


di hri pertandingan kawat kaki


penanda...



segala seda gurau pahit manis perjuanngan yg terukir bersama rakan2 akan ku simpan jdkn kenangan hidup ku....



>naeim zakaria<

1 comment: