AKU ADALAH AKU...9W2 NZS ...ya Allah permudah kan lah segala urusan hamba mu ini...kuat kan lh daya ingatan ku..lapangkan lh dada ku utk menimba dan mencari ilmu pengetahuan....NAEIM73.BLOGSPOT.COM

Saturday, May 14, 2011

LAMUNAN TERHENTI



Entah mengapakah...
hati ku bergetaran
bila bertemu lagi
oh kekasih lama


ku kira engkau
sudah melupakan
kerna itu lah engkau 
nampak tenang


lain lah aku
walau ketika ini
masih membara
ingatan ku terhadap mu


ku singkap...ahhhh
kenangan dulu
sewaktu..cinta berputik
ku genggam erat tangan mu
kau tunduk sembunyi kan wajah
namun dapat aku meneka hati mu
sehati dengan mu


lalu kau mengdongak
berbalas renungan
dan dengan perlahan tangan kau lepas kan
kau pun berlalu 
dalam keterpatan malam
tinggal aku sorang


terhenti lamunan
bila ku dikejutkan
engkau di pinpin pergi
oleh seseorang
dalam keterpaksaan
kau melangkah kaki
namun sempak jua kau menoleh
ku di sini....


dalam keterpaksaan kau melangkah pergi
namun sempat jua kau menoleh ku di sini......




naeim zakaria

No comments:

Post a Comment