AKU ADALAH AKU...9W2 NZS ...ya Allah permudah kan lah segala urusan hamba mu ini...kuat kan lh daya ingatan ku..lapangkan lh dada ku utk menimba dan mencari ilmu pengetahuan....NAEIM73.BLOGSPOT.COM

Tuesday, May 17, 2011

PA System

Kami ada menyediakan perkhidmatan PA System DJ Karaoke untuk acara-acara Majlis Pertunangan, Majlis Perkahwinan, Family Day dan sebagainya.Banyak kali mengendali majlis-majlis perkahwinan,sambutan.Pakej yang terendah pada masa kini.Harga kemungkinan berlainan mengikut tempat.


PAKEJ DEEJAY
Deejay PA System

PAKEJ KARAOKE
Karaoke Deejay PA System


PAKEJ LIVE BAND (KUGIRAN)
Band PA System
Tertakluk pada tempat


LAIN-LAIN PERKHIDMATAN

Hos Majlis
Sewa PA System
Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.
AKU ADALAH AKU
0145174300 (naeim)
Lokasi:Pahang(Kuantan)
Website:naeim73.blogspot.com










naeim zakaria

No comments:

Post a Comment